كردان شهري آزاد، آباد و آرام

۵۴ بازديد

كافي است سري به صفحات مجازي بزنيد و نام كردان را سرچ كنيد. آنچه در پاسخ سرچ شما نمايش داده مي شود، ويلاهايي آزاد و طبيعتي بكر است. احتمالا شنيده ايد كردان به شهري تبديل شده كه به دليل آزادي هاي موجود، بسيار بسيار مورد توجه تروتمندان تهراني قرار گرفته است و برخي از تهراني ها با خريد ويلا در كردان چندار، مكاني براي دورهمي هاي دوستانه و خانوادگي دست و پا مي كنند تا با خيال راحت آخر هفته ها به كردان رفته و ساعاتي خوش و به دور از هر گونه مزاحمت را سپري كنند.

ممنوعيت هاي دست و پا گير پايتخت

به هر حال پايتخت است و قوانينش. گاه اجازه مهماني داده نمي شود، گاه حيوانات خانگي اجازه تردد در شهر ندارد و قوانين متعدد ديگري كه شرايط را براي تفريحات شهري سخت كرده است. به همين دليل بسياري از مردم تهران ويلا، باغ و يا محلي را براي خود دست و پا مي كنند تا هر گاه اراده كردند بتوانند از پايتخت رفته و ساغاتي خوش را سپري كنند.

چه چيز بهتر از اين كه در نزديكي تهران شهري با چنين امكاناتي وجود داشته باشد كه علاوه بر زيبايي هاي طبيعي و مكانات شهري، از آزادي هاي مدني نيز برخوردار باشد و اين امكان را به ساكنينش بدهد تا بدون دغدغه با آرامش زندگي كرده و لحظاتي خاطره انگيز را سپري كنند.

اگر نمي دانيد كردان كجاست، بهتر است با ادامه گزارش همراه ما باشيد تا هم اين شهر را به شما معرفي كنيم و هم راهنماي خريد ويلا در كردان چندار را در اختيارتان قرار دهيم.

كردان چندار را بشناسيد

كردان شهري تاريخي از بخش هاي چندار است كه در ارتفاع 1350 متري واقع شده است. اين شهر كه از مجموعه شهرستان ساوجبلاغ به حساب مي آيد، در شمال خود جاده برغان و كوهسار را دارد و از جنوب همسايه اتوبان كرج - قزوين است. همچنين از شرق مجاور كرج بوده و غرب آن را زمين هاي سيف آباد تشكيل مي دهد.

شهر كردان در پانزده كيلومتري هشتگرد و بيست و دو كيلومتري شهر كرج قرار گرفته است و مي توان با يك ساعت پانزده دقيقه از تهران به اين شهر رفت.


مهاجرت معكوس

حتما شنيده ايد كه بسياري از مردم اين روزها براي پيدا كردن كار از روستاها به شهرها و گاه از شهرهاي كوچك به سمت كلانشهر هايي چون تهران مهاجرت مي كنند. همين امر باعث شده است شهرهايي مانند تهران دچار ازدياد جمعيت شده و شرايط نامناسبي براي زندگي داشته باشند. به همين دليل برخي از مردم پايتخت نشين به شهرهاي كوچك مهاجرت مي كنند و يا براي تعطيلات هم كه شده از شهر خارج مي شوند.

سال ها است كردان يكي از همان شهرهايي بوده كه به دليل نزديكي به تهران طرفداران بسياري دارد و مردم تهران را به سمت خود كشانده است. برخي از اين افراد با خريد ويلا ساكن دائمي آن شده اند و برخي ديگر آخر هفته ها را در آن شهر سپري مي كنند.

هواي پاك و سالم، طبيعتي زيبا و بكر، سكوت و آرامش، عدم وجود ترافيك، ويلاهايي مدرن و لوكس و بسياري از موارد ديگر همگي از جاذبه هايي است كه منجر به علاقه مردم نسبت به شهر كردان شده است.

خريد ويلا در كردان

جهت خريد ويلا در كردان بايد توجه داشته باشيد اين شهر داراي باغ ويلاهاي متعددي است. به همين جهت نمي توان توقع داشت صد در صد ويلاهايي كه در اين شهر ساخته شده اند، از كيفيت و امكانات خوبي برخوردار باشند. از همين رو اگر قصد خريد ويلا در كردان چندار را داريد بايد به هنگام خريد نسبت به امكانات و شرايط ويلا حساسيت به خرج دهيد. البته سايت ساكنين در اين راه به كمك شما مي آيد و بهترين ويلاها ها با مناسب ترين قيمت را به شما پيشنهاد مي دهد.

از طرف ديگر بايد يگوييم اگر فكر كرده ايد قرار است در شهري ويلا بخريد كه بافتي قديمي داشته و ويلاهايش كلنگي است، سخت در اشتباهيد زيرا اين شهر خلاف باورتان شهري مدرن، لوكس و امروزي بوده كه غالب ويلاهايش معماري مدرن و منحصر به فردي را دارا است. اكثر اين ويلاها در باغ هاي بزرگي واقع شده اند و منظره اي بي نظير را ايجاد كرده اند.

كوچه باغ هاي كردان

آب و هوا در كردان

كافي است تنها چند روز در تهران زندگي كرده باشيد، آن وقت است كه خوب درك مي كنيد كه چرا برخي از ساكنين تهران به فكر مهاجرت به شهرهاي ديگر افتاده اند. كردان نيز به دليل آب و هواي مناسب يكي از مقصدهاي مهاجريني است كه زندگي در پايتخت را رها كرده و طبيعت را ترجيح داده اند. وجود باغ هاي گوناگون و دشت هاي پهناور، آب و هوايي فوق العاده به اين شهر بخشيده اند به همين منظور اين شهر براي افرادي كه به هر دليل تصميم به زندگي در هوايي پاك دارند، بسيار مناسب است.

قيمت ويلا در كردان چندار

اگر قصد خريد ويلا در كردان چندار را داريد، بايد بگوييم قيمت ويلاهاي اين بخش بر اساس متراژ زمين، سن بنا، امكانات و متريال ساخت و... تعيين مي شود . به همين منظور بهتر است براي آشنايي با قيمت ويلا در كردان چندار به سايت ساكنين مراجعه كنيد و علاوه بر اين كه با قيمت ويلاها آشنا مي شويد، عكس هايي از ويلاهاي آگهي داده  شده را مشاهده كرده و بهترين انتخاب را انجام دهيد. در واقع بايد بگوييم سايت ساكنين بانك اطلاعاتي املاك بوده و با هر بودجه اي مي توانيد بهترين ها را از اين سايت پيدا كنيد.

منبع وبلاگ ساكنين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.