سايت املاك ساكنين مناسب براي آپارتمان مهرشهر

۶۵ بازديد

مهاجرت هاي متعدد به اين شهر باعث شده كرج در سال هاي اخير به استاني مستقل تبديل شود و خود به تنهايي كلانشهر به حساب آيد. شهر كرج به دليل نزديكي به پايتخت داراي طرفداران بسياري است كه همين امر باعث شده بسياري از مهاجريني كه از شهرستان به قصد كار و زندگي در تهران، مهاجرت كرده اند به دلايل متعدد چون گراني خانه در تهران، به كرج بروند و آنجا ساكن شوند.

در اين بين همچنين بسياري از ساكنين تهران براي رهايي از شلوغي هاي اين شهر، راهي كرجي مي شوند كه به دليل نزديكي به تهران رفت و آمد به آن راحت است اما آيا آنها هم به خود شهر كرج مي روند و بين شلوغي آن زندگي مي كنند يا مكاني ديگر را براي سكونت برمي گزينند؟

بايد بگوييم عموما مهاجريني كه از تهران با هدف به دست آوردن آرامش، سكوت و هواي پاك راهي كرج مي شوند، به جاي اقامت در خود شهر كرج، خريد آپارتمان مهرشهر را براي زندگي انتخاب مي كنند. البته اين را هم بايد بگوييم كه تمامي بخش هاي مهرشهر از ويژگي هايي كه گفته شد برخوردار نيست و تنها بخشي از آن، نياز مهاجريني تهراني را برآورده مي كند.

اگر شما هم به فكر آپارتمان مهرشهر هستيد و قصد مهاجرت به يك شهر آرام و دنج را داريد، در ادامه گزارش با ما همراهي كنيد.

موقعيت جغرافيايي

اين شهر در فاصله ده كيلومتري از مركز كرج قرار دارد و نهايت با بيست دقيقه فاصله زماني است كه مي توان به مهرشهر رسيد. اين شهر در جنوب آزاد راه كرج – قزوين واقع شده و داراي نواحي متعددي است.

هنگامي كه وارد جاده قزوين – كرج مي شويد، با گذشت حدودا بيست دقيقه تابلوي ورودي مهرشهر خود نمايي مي كند و با وارد شدن به خروجي مخصوص مهرشهر، وارد بلوار ارم مي شويد. لازم است در ابتداي راه توضيح كاملي در خصوص بخش هاي اين شهر به شما ارائه دهيم تا هنگام انتخاب محل زندگي، دچار اشتباه نشويد چون مهرشهر هم مانند هر شهر ديگري داراي مناطق مرفه و شيك و در عين حال بخش هايي است كه فاقد امكانات لازم است و غالبا ثروتمندان اين مناطق را براي زندگي انتخاب نمي كنند.

بلوار ارم كه خود دوازده كيلومتر درازا دارد، مهرشهر را به دو بخش غربي و شرقي تقسيم مي كند. شمال اين بلوار منطقه چهار و جنوب آن منطقه دوازده كرج است. اگر از بخش شمالي وارد بلوار ارم شويد، دست راستتان به ترتيب محله هاي حسن آباد، اخگر آباد، شعبان آباد و آق تپه و خيابان هاي شهيد باقري، نيكوكار، باهنر، وليعصر، بوستان، بلوار آزادي و… قرار گرفته اند.

لوكس ترين منطقه كرج

بايد بگوييم منطقه مرفه نشين و لوكس كرج، دست چپ بلوار ارم مهرشهر قرار دارد. اين سمت كه شمال آن با باغ سيب آغاز مي شود و در جنوب آن نيز كاخ مرواريد يا كاخ شمس قرار دارد، منطقه اي مدرن و شيك در شهر كرج به حساب مي آيد و گاه مي توان گفت دست كمي از شمال شهر تهران ندارد.

كافي است از بلوار ارم وارد خيابان دانش و پس از آن به بلوار چهار باندي يا شهرداري برويد، آن وقت است كه مي توانيد تفاوت اين بخش از كرج را با ساير مناطق درك كنيد. منطقه اي زيبا، لوكس و با آب و هوا و امكاناتي فوق العاده كه باعث شده بسياري از تهراني ها براي سكونت در اين منطقه، خانه خود را بفروشند و با خريد ويلا در مهرشهر، زندگي همراه با آرامش بيشتري را آغاز كنند. توضيحات تكميلي در اين خصوص را مي توانيد در سايت ساكنين پي گيري كنيد.

بلوار شهرداري زيباترين بخش مهرشهر است. بلواري عريض و سرسبز با مهندسي مدرن و زيبا. اين بخش به دليل ساخت و سازهاي مدرن و زيبايي كه دارد، بسياري از مهاجرين تهراني و ثروتمندان را در خود جاي داده است.

غالب آپارتمان هاي اين بخش از مهرشهر، تعداد طبقات كمي دارند و ساير خانه هايش نيز ويلايي هستند. به همين دليل تراكم جمعيت متناسب سبب آرامش بسياري در اين شهر شده است  و مي توان گفت عاري از هر گونه ترافيك است.

بلوار شهرداري، خياباني هميشه بيدار

امكانات رفاهي كه بلوار شهرداري دارد، زبانزد بوده و انواع مراكز تجاري، رستوارن هاي مدرن، فست فود هاي متعدد و امكانات ديگر همگي زندگي در اين شهر را براي ساكنانش با لذت همراه كرده است.

جالب است بدانيد شب هاي بلوار شهرداري، مانند شب هاي تهران حال و هواي خاصي دارد و اين شهر در شب ها نيز زنده است. از پياده روي و ورزش در هواي پاك گرفته تا مردمي كه براي صرف شام در رستوران ها گرد هم جمع مي شوند بلكه خستگي يك روز كاري را از تن به در كنند. همچنين كافه هاي متعددي كه پاتوقي براي شب نشيني هاي جوانان شده است، از غروب به بعد حال و هوايي ديگر دارد.

قشر با فرهنگ و امروزي، ساكن مهرشهر

 

قشري كه در اين شهر زندگي مي كنند، غالبا قشري تحصيل كرده و امروزي هستند. به همين دليل اين شهر از آزادي هايي برخوردار است كه كمتر شهري در ايران به خود ديده است. شهري آزاد، آباد و با امكانات رفاهي متعدد كه حتي روحيه ساكنانش را نيز تغيير داده است. زندگي در بلوار شهرداري كه از مرفه نشين ترين شهرهاي ايران به حساب مي آيد، آرامش ذاتي، طبيعت زيبا، امكانات متعدد، آزادي هاي اجتماعي همه و همه براي داشتن حال و هوايي خوب به كمك ساكنين آمده اند.

لازم است بدانيد اين منطقه به دليل باغ هاي متعدد داري آب و هوايي خنك است و شرايط بسيار خوبي از نظر پاكي و تميزي آب و هوا دارد.

شايد بهتر است بيشتر از اين توضيح ندهيم و شما را به سايت ساكنين راهنمايي كنيم تا از طريق اين سايت، ضمن آشنايي با خانه ها و آپارتمان هاي مهرشهر و ديدن عكس هاي متعدد آن، خانه مورد نظرتان را انتخاب كنيد و بدون واسطه با صاحب ملك ارتباط برقرار كنيد.

 

https://www.sakenin.com/alborz/search/for-sell/apartment/area=590

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.