نقشه بلوار ارم كرج

املاك مسكن معماري

نقشه بلوار ارم كرج

۶۲ بازديد

فكرش را بكنيد در اين شهرهاي شلوغ و بزرگ و با وجود خيابان هاي تو در تو و اتوبان هاي عريض و طويل، مجبور بوديم بدون نقشه تردد كنيم، آن وقت بود كه پيدا كردن راه ها برايمان دردسر بزرگي به حساب مي آمد. اين اتفاق شايد تا چند سال پيش تنها در تهران رخ مي داد اما مدت ها است شهرهاي بزرگِ ديگرِ كشور نيز همين شرايط را دارند.

كافي ست از روي نقشه بلوار ارم كرج را نگاه كنيد. آن وقت است كه خواهيد ديد شهرهايي كه تا چند سال پيش تنها محلي براي تفريح آخر هفته هاي تهراني ها بودند، امروزه بزرگ شده و براي خودشان شهري مرفه به حساب مي آيند

نقشه بلوار ارم

بلوار ارم كجاست؟

روي نقشه بلوار ارم مهرشهر كرج، كاملا مشخص است. بلواري دوازده كيلومتري كه از شمالي ترين نقطه مهرشهر و از اتوبان كرج – قزوين آغاز و تا جنوب اين شهر ادامه پيدا كرده و مهرشهر را به دو بخش غربي و شرقي تقسيم مي كند.

همچنين نقشه بلوار ارم كرج تمامي بخش هاي مهرشهر را به وضوح نشان مي دهد و شما مي توانيد از روي آن مهمترين خيابان ها، اماكن و مراكز مهرشهر را بيابيد و به راحتي در آنها تردد كنيد.

غرب بلوار ارم را بهتر بشناسيد

غرب بلوار ارم مهرشهر خيابانها، بلوارهاي و مراكز متعددي وجود دارد. از مهمترين خيابان اين بخش مي توان به بلوار آزادي اشاره كرد كه به دليل قرار گيري دانشگاه، اين خيابان داراي شرايطي ويژه است. وجود رستوران، فست فود، كافي شاپ و مراكز متعدد ديگري كه همگي گرد اين دانشگاه جمع شده اند، خيابان آزادي را به يكي از پر رونق ترين خيابان هاي غرب بلوار ارم تبديل كرده است. بر روي نقشه بلوار ارم كرج به راحتي مي توانيد هم موقعيت مكاني دانشگاه را ببينيد و هم امكانات متعددي كه به واسطه آن در خيابان آزادي و كوچه و خيابان هاي همجوارش وجود دارد.

ديگر خيابان غرب بلوار ارم، خيابان وليعصر بوده كه بر روي نقشه بلوار ارم كرج به راحتي قابل مشاهده است. اين خيابان موازي بلوار ارم واقع شده و داراي امكانات متعددي چون مراكز خريد گوناگون، مغازه هاي مختلف، مسجد و ... است. خيابان فرهنگ نيز به دليل وجود بيمارستان ثارالله توجه بسياري از مردم را به سمت خود جلب كرده است.

همانطور كه بر روي نقشه بلوار ارم كرج به راحتي مشاهده مي شود، غرب اين بلوار خيابان هاي متعددي وجود دارد كه با تقاطع هاي متعدد به يكديگر متصل مي شود و به دليل وسعتي كه دارند، يافتن مسير اصلي ما بين آنها راحت نيست و بايد در صورت عدم آشنايي با اين بخش از نقشه بلوار ارم مهرشهر كرج استفاده كنيد. همچنين اگر قصد خريد و فروش آپارتمان در بلوار ارم مهرشهر كرج را داريد مي توانيد با بررسي نقشه اين بلوار، مراكز رفاهي، بهداشتي و درماني، تجاري و... را يافته و مطلع شويد ملك مورد نظرتان تا چه ميزان از اين مراكز فاصله دارد.

ويژگي هاي شرق بلوار ارم چيست؟

اما از غرب بلوار ارم كه بگذريم، شرق اين بلوار نيز داراي شرايطي بسيار ويژه اي است. اگر نگاهي به نقشه بلوار ارم كرج بياندازيد خواهيد ديد كه در بخش شمال شرقي اين بلوار، بخش وسيعي با رنگ سبز نشان داده شده است. اين بخش همان باغ سيب مهرشهر كرج است كه به دلايل متعدد داراي شهرت بسياري است. اين باغ 340 هكتار وسعت دارد و پيش از انقلاب 57 ساخته شده است. در واقع عامل اصلي پاكي و لطافت هواي مهرشهر را مي توان همين باغ سيب دانست كه توانسته شرايط آب و هوايي فوق العاده اي در اين شهر حاكم كند. به براي خصوص جنوب اين باغ كه بلوار شهرداري قرار گرفته است.

بلوار شهرداري دومين بلوار معروف اين شهر است. بر روي نقشه بلوار ارم مهرشهر كرج خواهيد ديد كه بلوار شهرداري از جنوبِ باغ سيب آغاز و به صورت مورب در جنوب خود به بلوار ارم منتهي مي شود. اما دليل اين معروفيت چيست؟ يكي از مهمترين دلايل علاقه مندي مردم به بلوار شهرداري كه گاها با نام بلوار چهارباندي نيز خوانده مي شود، اين است كه اين بلوار به دليل نزديكي به باغ سيب، آب و هواي فوق العاده و ساختمان ها و ويلاهاي لوكس و مرفه نشين، توانسته بسياري از تهراني ها را به سمت خود جذب كند. چه چيز بهتر از اين كه از ميان دود و دم تهران به شهري مهاجرت كني كه هيچ چيز كم از شمال شهر تهران ندارد؟

وقتي از باغ سيب به سمت جنوب مي آيد، بلواري با چهار باند، فضاي سبز زيبا، مهندسي شهري مدرن و... را مشاهده مي كنيد كه ماشين هاي لوكس و مدل بالا در آن تردد مي كنند. اطراف اين بلوار نيز پر شده است از مغازه ها، رستوران ها و مراكز تجاري متعدد كه به راحتي نيازهاي ساكنين آن را برطرف مي كند. به همين دليل است كه خريد و فروش آپارتمان در مهرشهر كرج، بيشتر در بلوار شهرداري انجام مي شود.

به نقشه بلوار ارم مهرشهر نگاه كنيد. در جنوب بلوار شهرداري و شرق بلوار ارم، زميني وسيع به چشم مي خورد كه بر روي آن نام كاخ شمس نوشته شده است. اين كاخ متعلق به خواهر آخرين شاه ايران است كه در مهرشهر كرج ساخته شده تا وي در آن ساكن شود و از آب و هوا و طبيعت آن منطقه بهره مند گردد.

همچنين در جوار اين كاخ خيابان گلستان يكم قرار گرفته است كه شيك ترين ويلاهاي مهرشهر را در آن مي توان يافت. ويلاهايي مدرن و امروزي با معماري فوق العاده و زيبا و كه البته بايد بگوييم اين ويلاها قيمت هاي بالايي دارند.

قيمت آپارتمان در مهرشهر كرج

به طور كلي قيمت آپارتمان در مهرشهر كرج، متري 5 ميليون تومان است كه با توجه به اين كه در كدام بخش از اين شهر قرار گرفته باشند، بسيار متفاوت است. گاه املاكي را مي توان يافت كه متري 2 ميليون تومان براي فروش گذاشته شده اند و گاه آپارتمان هايي متري 8 ميليوني نيز به چشم مي خورند.

در نهايت بايد بگوييم اگر قصد خريد و فروش آپارتمان در مهرشهر را داريد بهتر است به نقشه بلوار ارم كرج توجه كنيد، خيابان هايش را بشناسيد و مراكز رفاهي آن را مورد توجه قرار دهيد و در نهايت با مراجعه به سايت ساكنين بهتري املاك اين شهر را بيابيد.

منبع وبلاگ ساكنين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.